رفع بوی بد چاه و فاضلاب قم

سه روش از بین بردن بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب مشکلی است که ممکن از برای هر کسی اتفاق بی افتد و به دنبال راهی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب باشد. برای از بین بردن بوی بد فاضلاب منتشر شده در فضای خانه که ناشی از نشت گاز فاضلاب به داخل خانه است روش‌هایی وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. به کمک این روش‌ها می‌توانید خودتان به راحتی بوی بد فاضلاب در ساختمان را از بین ببرید و دیگر نگران بوی بد فاضلاب نباشید. با این روش‌ها از شر بوی بد فاضلاب خلاص می‌شوید.

رفع بوی بد چاه و فاضلاب قم

رفع بوی بد چاه و فاضلاب قم

علت بوی بد فاضلاب در ساختمان چیست؟

بوی بد فاضلاب نشان دهنده وجود گاز سمی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب به داخل ساختمان است. گاز مذکور درون محل‌های تجمع فاضلاب مانند تصفیه خانه فاضلاب، لوله فاضلاب و چاه فاضلاب تولید شده و یافت می‌شود. این گاز بوی بسیار بدی دارد و علت بوی بد فاضلاب در ساختمان وجود همین گاز می‌باشد. چاه فاضلاب یا لوله فاضلاب انباشه از این گاز است و این امر باعث می‌شود این گاز از طریق لوله فاضلاب به داخل ساختمان راه پیدا کند و باعث اذیت و آزار ساکنین را به همراه داشته باشد. وجود این گاز در داخل ساختمان باعث ایجاد بوی بد می‌شود. در این بو می‌تواند دائمی باشد و یا فقط در زمانهای خاصی به مشام برسد. این گاز می‌تواند بسیار غلیظ باشد و یا بوی رقیقی داشته باشد.

همانطور که شما هم متوجه شده اید این بو می‌تواند شبیه بوی ماهی، لاشه گندیده و یا تخم مرغ گندیده داشته باشد. همچنین این بو می‌تواند در آشپزخانه، توالت، حمام و یا هرجای دیگر از ساختمان به مشام برسد. در هر صورت این بو بسیار متعفن است و باعث بد بو شدن فضای ساختمان می‌شود. مشکل اصلی نیز همین بوی بد فضلاب در ساختمان است. اما چگونه این بوی بد فاضلاب را از بین ببریم. آیا روشی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب در ساختمان وجود دارد؟

چگونه بوی بد فاضلاب در ساختمان را از بین ببریم؟

برای از بین بردن بوی بد فاضلاب در ساختمان سه روش ساده وجود دارد که با استفاده از مواد موجود در خانه می‌توان آنها را انجام داد. این روش‌ها برای از بین بردن بوی بد فاضلاب بسیار موثر است.رفع بوی بد چاه و فاضلاب قم.09127557880

روش اول

مقدار یک چهارم تا یک دوم پیمانه پودر جوش شیرین را در لوله فاضلاب بریزید. یک دوم پیمانه سرکه سفید هم به آن بیفزایید. آن را در لوله فاضلاب بریزید و در لوله فاضلاب را بپوشانید.

روش دوم

مقدار یک کیلوگرم آهک را با ۱۰ لیتر آب مخلوط کرده و بعد از چند ساعت آن را تکان دهید. سپس آن را از صافی بگذرانید و صاف کرده آن را برای مدتی دراز در دستشویی تخلیه نمایید.رفع بوی بد چاه و فاضلاب قم.09127557880

روش سوم

ترکیب جوش شیرین و نمک، محلول بسیار قوی و از بین‌برنده بوی بد فاضلاب است. یک لیوان جوش‌شیرین و یک لیوان نمک را به همراه یک کتری آب‌جوش به داخل چاه فاضلاب بریزید تا از بیرون زدن بوی نامطلوب آن جلوگیری کنید.

رفع بوی بد چاه و فاضلاب قم را به ما بسپارید

فهرست
تماس با سرویسکار