لوله کشی ساختمان

لوله‌کشی ساختمان بخشی از تاسیسات ساختمان و یکی از مهم‌ترین بخش ها در ساختار هر ساختمانی است.لوله کشی آب.فاضلاب قم.09127557880 . به عنوان مثال لوله‌کشی آب ساختمان به شیوه مهندسی علاوه بر افزایش راندمان فشار آب باعث مصرف بهینه آب میگردد. لوله کشی ساختمان به طور کلی شامل نصب و یا بازسازی لوله های قدیمی ، نصب پکیج و لوله کشی پکیج ، نصب پمپ فشار آب یا پمپ سیرکولار آب گرم ، نشت یابی لوله ، رفع نم و نصب روشویی و نصب کاسه توالت ایرانی یا فرنگی میباشد.لوله کشی ساختمان به سه زیر گروه اصلی لوله کشی آب و لوله کشی گاز و لوله کشی فاضلاب تقسیم بندی میشود. هر کدام از این سه گروه اصلی نیازمند دانش و تخصص جداگانه است.در مورد لوله کشی آب اجرای غیر اصولی منجر به کاهش فشار آب و یا بازدهی پایین شوفاژ میشود.در مورد لوله کشی گاز اجرای غیر اصولی منجر به نشت گاز در ساختمان و خطرات ناشی از انفجار میگردد.در مورد لوله کشی فاضلاب اجرای غیر اصولی منجر به تولید بو نامطبوع در فضای ساختمان میشود. به صورتی که آسایش ساکنین را به کلی سلب میکند و رفع بوی بد فاضلاب دستشویی فقط در صورت تخریب کلی کف دستشویی امکان پذیر است ( مخصوصاً برای کاسه توالت های ایرانی ).
قیمت لوله کشی ساختمان.لوله کشی آب.فاضلاب قم.09127557880
عوامل موثر در قیمت لوله کشی ساختمان شامل مواردی همچون 1- نوع لوله مصرفی 2- متراژ لوله کشی 3- تجهیزات مورد نیاز لوله کشی 4- تخریب 5- اجرت لوله کشی میباشد. همچنین بعضی از عوامل ثانویه مانند معماری ساختمان میتواند بر قیمت لوله کشی موثر باشد. برخلاف باور عموم لوله کشی ساختمان به روش مهندسی میتواند منجر به کاهش هزینه ها از طریق بهینه یابی مسیر لوله کشی و در نهایت کاهش مصالح مصرفی شود.

لوله کشی ساختمان
لوله کشی پکیج
لوله کشی منزل
لوله کشی ساختمان مسکونی
لوله کشی دستشویی
لوله کشی حمام

لوله کشی آب

در اکثر ساختمانهای قدیمی لوله و اتصالات استفاده شده به منظور لوله کشی آب فلزی بوده و لوله های مورد استفاده در لوله کشی فاضلاب از جنس چدن و اتصالات آن از جنس سرب است. امروزه اکثرا لوله ها و اتصالات استفاده شده در لوله کشی آب از جنس پلی اتیلن و لوله های فاضلاب پلیکا میباشند. لوله های فلزی بدلیل پوسیدگی و زنگ زدگی عمر حداکثر 15 ساله دارند.

پوسیدگی در لوله آب خود را بصورت نشتی و گرفتگی در لوله آب و در نتیجه به صورت کاهش فشار آب نشان میدهد. لوله های پلی اتیلن هیچکدام از دو نقطه ضعف بالا را در گذر زمان از خود نشان نمیدهد. نقطه ضعف بزرگ لوله های پلی اتیلن در بحث اتصالات آن میباشد. به گونه ای که چنانچه اتصالات این نوع لوله ها که غالباً به روش اتوی حرارتی صورت میگیرد غیر اصولی انجام شود مدت کوتاهی پس از لوله کشی ضعف خود را به صورت نشتی مخصوصاً در لوله های رفت و برگشت شوفاژ نشان میدهد. اکثر کارفرمایانی که لوله کشی ساختمان ( لوله کشی آب ، لوله کشی گاز و لوله کشی فاضلاب ) را به افراد غیر متخصص می سپارند با این مشکل روبرو هستند.لوله کشی آب.فاضلاب قم.09127557880

لوله کشی آشپزخانه

تعویض لوله های شوفاژ

فهرست
تماس با سرویسکار